صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون : گویندگان رادیو مطرح کردند: صدای حقیقت خاموش نمی‌شود

گویندگان رادیو مطرح کردند: صدای حقیقت خاموش نمی‌شود

دو گوینده رادیو تأکید کردند صدای حقیقت خاموش نمی‌شود، همه همکاران رادیو خودشان را سربازان این رسانه می‌دانند و در همین راستا فعالیت می‌کنند.

به گزارش رسیده، وجیهه‌سادات حسینیان گوینده رادیو درباره ماندن در زمان حمله رژیم صهیونیستی در استودیوی رادیو گفت: صداها بسیار زیاد و هشدارهای تخلیه ساختمان بسیار جدی بود، اما من تصمیم گرفتم بمانم و وظیفه‌ام را انجام بدهم.

وی افزود: در آن زمان، فضای پخش موسیقی و اتفاقات از این دست نبود؛ برای همین تصمیم گرفتم الله اکبر بگویم و دیالوگ‌هایی توام با الله اکبر گفتم.

فاطمه میناخانی از دیگر گویندگان رادیو نیز تأکید کرد: ما نسبت به کارمان متعهد و پایبند هستیم و می‌دانیم حق با ما است، حتی اگر کار به شهادت هم می‌رسید، می‌ماندیم.

وی افزود: خودم را سربازی می‌دیدم که در جبهه‌ای دیگر و در حوزه‌ای دیگر انجام وطیفه می‌کند و حالا به جای سلاح دست گرفتن، میکروفن سلاحش بود.

من و همکارانم در رادیو تلاش می‌کنیم صدای حقیقت خاموش نباشد.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

معاون صدا همراه با مدیران و پیشکسوتان رادیو به عیادت بهروز رضوی رفتند

احمد پهلوانیان معاون صدا، سید مرتضی کاظمی‌دینان مدیر رادیو ایران، ابوذر ابراهیم…

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

دیدگاهتان را بنویسید