صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : در بیست و سومین جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد: اکران «ماجراجویی در جزیره جمیزباند» و «جهیزیه» از ۹ دی و «ژولیت و شاه» از ۱۷ دی

در بیست و سومین جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد: اکران «ماجراجویی در جزیره جمیزباند» و «جهیزیه» از ۹ دی و «ژولیت و شاه» از ۱۷ دی

بیست و یکمین جلسه شورای صنفی نمایش در سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش «وقت سینما» و به نقل از روابط عمومی خانه سینما، بیست و سومین جلسه شورای صنفی نمایش امروز (یکشنبه ۷ دی‌ماه) در سازمان سینمایی با حضور مهدی کرم‌پور دبیر شورای صنفی نمایش، مجتبی بهزادیان مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، مرتضی شایسته نماینده انجمن پخش‌کنندگان، هادی اسماعیلی نماینده انجمن سینماداران، اصغر نعیمی نماینده کانون کرگردانان و مجتبی شریعت نماینده سامانه سمفا برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد، فیلم ماجراجویی «در جزیره جمیزباند» به کارگردانی بهمن گودرزی به سرگروهی پردیس سینمایی «چارسو» با پخش «خانه فیلم» و فیلم «جهیزیه» به سرگروهی پردیس سینمایی «مگامال» با پخش «مهرگان فیلم» از سه‌شنبه ۹ دی‌ماه اکران شود.

همچنین انیمیشن «ژولیت و شاه» به کارگردانی اشکان رهگذر به سرگروهی پردیس سینمایی «کورش» با پخش «فیلمیران» از چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه اکران می‌شود.

بر اساس این خبر، پایان اکران فیلم‌های «قسطنطنیه» و «گوزن‌های اتوبان» نیز در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ماه خواهد بود.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید