صفحه اصلی > تئاتر و فرهنگی و هنری و هنرمندان : اکبر زنجان‌پور از بیمارستان مرخص شد/ ادامه اجراهای «اکتینگ‌» از سه‌شنبه

اکبر زنجان‌پور از بیمارستان مرخص شد/ ادامه اجراهای «اکتینگ‌» از سه‌شنبه

اکبر زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر ایران امروز (۱۹ آبان ماه) از بیمارستان مرخص شد و طبق گفته پزشک، پس از چند روز استراحت در منزل، می‌تواند مجدد به صحنه برگردد.

به گزارش رسیده، اکبر زنجان‌پور که به‌ علت فشار ناشی از کار و به توصیه پزشک معالجش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نیکان بستری شده بود، امروز (۱۹ آبان ماه) از بیمارستان مرخص شد. 

طبق گفته پزشک، اکبر زنجان‌پور پس از چند روز استراحت در منزل، می‌تواند مجدد به صحنه برگردد.

لازم ‌به‌ ذکر است ادامه اجرا‌های نمایش «اکتینگ‌» از روز سه‌شنبه (۲۲ آبان ۱۴۰۳) با حفظ روز و ساعت بلیت از هفته گذشته به این هفته منتقل داده شده است.

این اثر نمایشی با توجه به شرایط جسمانی اکبر زنجان‌پور برای تعداد محدودی روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «اکتینگ» نوشته زویه دورنژه و ترجمه زیبا خادم‌حقیقت با کارگردانی اکبر زنجان‌پور و تهیه‌کنندگی محمد قدس ادامه اجراهایش را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از سر خواهد گرفت.

زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس‌ از هشت سال دوری از تئاتر، با نمایش جدیدش «اکتینک» روی صحنه رفت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

پوستر سریال «کوری» رونمایی شد/ پخش از جمعه در فیلم‌نت

پوستر سریال «کوری» که از جمعه این هفته پخش خود را از…

پخش دو فیلم سینمایی «برادری» و «۱۱ شورشی» از شبکه پایتخت

شبکه تهران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ خرداد)، ساعت…

آغاز تدوین «قایم با شَک»، جدیدترین پروژه مشترک ایران و امارات

فیلم کوتاه «قایم‌ با شَک» به نویسندگی و کارگردانی محمد ذوالفقاری و…

دیدگاهتان را بنویسید