فیلم کوتاه «من با تو و تو با منی» جایزه بهترین پیام جشنوارهای در ژاپن را کسب کرد.
به گزارش «وقت سینما»، فیلم کوتاه «من با تو و تو با منی» به نویسندگی و کارگردانی مجید نیامراد، در پنجمین حضور بینالمللی خود موفق به کسب جایزه بهترین پیام از جشنواره Top lndie film Awards ژاپن شد.
این فیلم علاوه بر دریافت جایزه بهترین پیام، در سه بخش بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی و بهترین صدا نیز نامزد دریافت جایزه بود.
در خلاصه داستان «من با تو و تو با منی» آمده است: «از پریشانیهای پیدرپی، دیگر توان قدم برداشتن نداشتم. از بنبستهای تو در تو و درها و پنجرههای بسته در مسیر رسیدن به آرزوهایم خسته شدم. چون در کالبد انسانی آرامش نداشتم، دلم میخواست رها باشم تا بتوانم با تمام وجود، هنرم را به دنیا معرفی کنم.»
تهیهکنندگی این فیلم را مجید نیامراد برعهده داشته، مهرداد زمردیان سرمایهگذار پروژه است و پخش بینالمللی آن توسط سون اسکایز انجام میشود.

