صفحه اصلی > تئاتر و فرهنگی و هنری و هنرمندان : «جی» به تماشاخانه صحنه آبی رسید

«جی» به تماشاخانه صحنه آبی رسید

نمایش «جی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه راجی در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسیده، نمایش «جی» به نویسندگی کیوان میرمحمدی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه راجی از ۱۳ دی ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود.

مهدی عطایی و مهسا شکوری دو بازیگر این اثر نمایشی هستند.

این نمایش روایت یک شب از زندگی یک زوج است که مرد خانواده بیکار شده و همین موضوع باعث ناآرامی‌اش می‌شود و… .

از دیگر عوامل نمایش «جی» می‌توان به: دستیار اول کارگردان: فرناز فدایی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سپیده طهماسبی، منشی صحنه و دستیار کارگردان: مهدی نقدلو، طراح صحنه: کاوره راجی، مشاور کارگردان: محمد زنگنه، طراح لباس: سپیده طهماسبی، عکاس، ساخت تیزز و تبلیغات: کیانا راجی، طراح گرافیک و پوستر: نگین بهاروند و مدیر صحنه: اردشیر هاشم‌زاده اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال یا به نشانی خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه طالقانی، بعد از کوچه ریاض، پلاک ۱۵۹۵ مراجعه کنند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید