صفحه اصلی > تئاتر و فرهنگی و هنری و هنرمندان : با تهیه‌کنندگی سارا بهرامی/ «ناصدا» روی صحنه می‌رود

با تهیه‌کنندگی سارا بهرامی/ «ناصدا» روی صحنه می‌رود

«ناصدا» به تهیه‌کنندگی سارا بهرامی روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسیده، «ناصدا» به نویسندگی عباس جمالی، کارگردانی مهدی برومند و تهیه‌کنندگی سارا بهرامی به‌زودی روی صحنه خواهد رفت.

سارا بهرامی که فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است، مدتی قبل با نمایش «جیب‌هایی پرازنان» روی صحنه رفت و در نخستین تجربه تهیه‌کنندگی تئاتر، در کنار مهدی برومند، «ناصدا» را به صحنه خواهند برد. «من یه زنم،صدامو می‌شنوین؟»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، از جمله آثار سارا بهرامی در مقام بازیگر تئاتر است.

پیش از این مهدی برومند نمایش پرمخاطب «خانه کاغذی» را در سال ۱۳۸۹ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد. این نمایش بار دیگر در سال ۱۳۹۴ اجرا شد و برومند پس از سال‌ها با نمایش «ناصدا» به صحنه تئاتر برمی‌گردد. او برای کارگردانی نمایش «خانه کاغذی» در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.

بازیگران، محل اجرا و دیگر عوامل نمایش «ناصدا» به‌زودی اعلام می‌شوند.

عکس: آرش وکیل‌زاده

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید