صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : نوشین مسعودیان بهترین بازیگر جشنواره فیلم مادرید شد

نوشین مسعودیان بهترین بازیگر جشنواره فیلم مادرید شد

نوشین مسعودیان برای بازی در فیلم‌ سینمایی «تابستانی که برف آمد» در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. 

به گزارش «وقت سینما» و به نقل از روابط عمومی «بحرفیلم»؛ نوشین مسعودیان که برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «تابستانی که برف آمد» به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، نامزد بهترین بازیگر زن (فیلم‌های بلند خارجی) در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شده بود، موفق به کسب این جایزه معتبر جهانی شد. 

جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید اسپانیا 18 اکتبر 2025 طی مراسم اختتامیه‌ای به کار خود پایان داد. این فیلم در سه رشته دیگر نیز نامزد دریافت جایزه بود.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

صدور پروانه نمایش شش فیلم سینمایی

شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش شش فیلم موافقت کرد.…

برگزاری مراسم یادبود جواد گنجی در خانه سینما

مراسم یادبود جواد گنجی در خانه سینما برگزار شد. به گزارش «وقت…

دیدگاهتان را بنویسید