صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و سریال و فرهنگی و هنری و هنرمندان : سریال «مردان سایه» روی آنتن شبکه تهران می‌رود

سریال «مردان سایه» روی آنتن شبکه تهران می‌رود

سریال «مردان سایه» که پرده از پشت‌ صحنه تاریک قدرت و فساد سیاسی در فرانسه برمی‌دارد، از ۱۷ آبان‌ ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش «وقت سینما» و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این سریال که محصول سال‌های 2012 تا 2016، با گونه درام اجتماعی و سیاسی است، به کاوش در دنیای تاریک فساد، توطئه و جنگ قدرت در بالاترین سطوح حکومتی می‌پردازد.

در این سریال که کارگردانی آن را «فرد گارب» و «ژان مارک برتلو» بر عهده داشته‌اند، بازیگرانی چون «برونو وولکوویچ»، «گرگوری فیتوسی» و «فیلیپ مانیان» ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این مجموعه با ترور رئیس‌ جمهور آغاز شده و سپس مسیری را دنبال می‌کند که در آن، مشاوران و سیاستمداران برای حفظ موقعیت خود و پنهان کردن حقیقت، به حذف شاهدان دست می‌زنند.

این مجموعه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و ساعت ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد داشت.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید