صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : دو جایزه برای «آه سرد» در جشنواره مسکو

دو جایزه برای «آه سرد» در جشنواره مسکو

دو جایزه چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو به فیلم سینمایی «آه سرد» اهدا شد.

به گزارش «وقت سینما»، فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت دو جایزه شد.

جایزه نتپک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به فیلم ناهید صدیق اهدا شد.

ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده، ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد 19 الی 26 آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور  دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکان‌فر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کورش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید