صفحه اصلی > فرهنگی و هنری و موسیقی و نمایش خانگی و هنرمندان : با اجرای سیامک انصاری/ فصل سوم «صداتو» از دوشنبه آینده در فیلیمو پخش می‌شود

با اجرای سیامک انصاری/ فصل سوم «صداتو» از دوشنبه آینده در فیلیمو پخش می‌شود

«وقت سینما»؛ امین اعتمادی مجد/ فصل سوم  مسابقه «صداتو» با اجرای سیامک انصاری از دوشنبه آینده در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. 
به گزارش «وقت سینما»، در فصل جدید مسابقه «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده علاوه بر سیامک انصاری که جایگزین محسن کیایی شده است، الیکا عبدالرزاقی و محمد علیزاده جایگزین شبنم مقدمی و محمد بحرانی شدند و با محسن شریفیان و امیر مهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه را تشکیل می‌دهند.
جایزه برنده این فصل نیز ۴۰۰ میلیون تومان شده است. «#صداتو۳» دوشنبه‌ها از «فیلیمو» پخش خواهد شد.
.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

یک سفر عاطفی در میان روایت‌های پلیسی شبکه تهران

پنج فیلم سینمایی اعم از «روزی در تونگ یانگ»، «آدم‌ربایی»، «آنفولانزا»، «دایره…

بازیگران کودک و نوجوان نمایش «دخترک کبریت‌فروش» معرفی شدند

همزمان با آغاز مراحل آماده‌سازی نمایش «دخترک کبریت‌فروش» به نویسندگی و کارگردانی…

دیدگاهتان را بنویسید