صفحه اصلی > سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : دیدار دو بازیگر فیلم سینمایی «درخت گلابی» پس از ۲۷ سال

دیدار دو بازیگر فیلم سینمایی «درخت گلابی» پس از ۲۷ سال

دو بازیگر فیلم سینمایی «درخت گلابی» ساخته مهرجویی فقید پس از ۲۷ سال با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش «وقت سینما»، همایون ارشادی و شهبانی نوری دو بازیگر فیلم سینمایی «درخت گلابی» ساخته زنده‌یاد داریوش مهرجویی پس از ۲۷ سال در اکران مردمی فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی مجید نیامراد با یکدیگر دیدار کردند.

شهبانی نوری پس از ایفای نقش در فیلم سینمایی «درخت گلابی» و چند فیلم دیگر چند سالی از دنیای بازیگری فاصله گرفته بود و در حال حاضر نیز به شغل معلمی مشغول است و در دانشگاه نیز تدریس می‌کند.

او این روزها فیلم سینمایی «پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارد.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

درگذشت دلاور دوستانیان مستندساز شناخته شده سینما

دلاور دوستانیان درگذشت. به گزارش «وقت سینما» و به نقل از خانه…

نورا هاشمی به جمع بازیگران نمایش «برای فروش» پیوست

نورا هاشمی با گروه بازیگران نمایش «برای فروش» که از ۱۰ تیر…

دیدگاهتان را بنویسید