صفحه اصلی > فرهنگی و هنری و نمایش خانگی و هنرمندان : دیتاک گزارش داد/ «نماوا» با تنوع ژانری؛ یکی از شش برند موفق سال

دیتاک گزارش داد/ «نماوا» با تنوع ژانری؛ یکی از شش برند موفق سال

رسانه دیتاک به تازگی آماری از برندهای پرطرفدار۴۰۳ ایران ارائه داده است.

به گزارش رسیده، در گزارش این رسانه پلتفرم «نماوا» به عنوان یکی از شش برند پرطرفدار دیده می‌شود با فالوئرهایی بالای یک میلیون و صد هزار نفر. «افق کورش»، «فیلیمو»، «دیجیکالا»، «خانومی»، «اسنپ»، «آپ»، «میهن»، «همراه اول»، «رفاه»، «سرای ایرانی»، «ایرانسل» و… از دیگر برندهای پرطرفدار این پایش هستند.

پلتفرم «نماوا» در ماه‌های اخیر تلاش کرده در کنار تنوع کمّی ارائه محصولات، تنوع ژانری را حفظ کرده و از تاک شوی موسیقی (کنسرتینو) تا رئالیتی مافیایی (الکلاسیکو) تا رئالیتی‌های مفرح (رینگو و نیمه شب) تا اثر معمایی (ازازیل)، فانتزی خانوادگی (دیو و ماه‌ پیشونی ۲)، اجتماعی (غربت)، تولید مشترک (بلیت یکطرفه) و… به مخاطب ارائه دهد و در عین حال پایین‌ترین هزینه اشتراک خودکار را داشته باشد تا مخاطبانی از طیف‌های مختلف بتوانند از محصولات آن استفاده کنند.

دیتاک به عنوان سامانه پایش شبکه‌های اجتماعی به رصد و تحلیل داده‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای کمک به رشد و ارتقای کسب ‌و کار می‌پردازد.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

«پتک» پروانه ساخت گرفت؛ همکاری تازه شهاب حسینی و حسام فرهمند پس از «رها»

درام اجتماعی «پتک» به کارگردانی حسام فرهمند و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی، با…

«های کپی» از ۱۲ آذر روی پرده سینماهای کشور

«های کپی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی از روز ۱۲ آذر…

پخش فیلم سینمایی «نقاب آهنین» از شبکه تهران

فیلم سینمایی «نقاب آهنین»، محصول ۲۰۲۳ کره جنوبی از شبکه تهران پخش…

دیدگاهتان را بنویسید