صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : بازگشت مسابقه «جواهر سرخ» به شبکه نسیم

بازگشت مسابقه «جواهر سرخ» به شبکه نسیم

شبکه نسیم برای حفظ میراث فرهنگی و گردشگری جزیره هرمز و اهمیت به زیست بوم محلی این منطقه مسابقه «جواهر سرخ» را در کنداکتور خود جانمایی کرده است. 

به گزارش رسیده، «جواهر سرخ» به تهیه‌کنندگی محمد رحیمی و کارگردانی سجاد شهریاری با اجرای کامران تفتی که در جزیره هرمز تصویربرداری شده است، از شنبه (۲۳ فروردین ماه) هر شب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

«جواهر سرخ» با حضور هنرمندان، ورزشکاران و نخبه‌های ملی و بین‌المللی در سه گروه شش نفره روی آنتن می‌رود. این برنامه با نوآوری تلاش می‌کند توجه ویژه‌ای به کارآفرینی داشته باشد.

این برنامه به منظور شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره هرمز طراحی شده که از هر گروه یک نفر انتخاب می‌شود و در نهایت سه نفر به فینال می‌رسند.

امیدواریم این برنامه بتواند با معرفی ظرفیت‌ها به توسعه این جزیره کمک کند و با یک فرهنگ‌سازی درست و اصولی مشکل از بین بردن خاک‌های سرخ این جزیره را حل کند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

یک سفر عاطفی در میان روایت‌های پلیسی شبکه تهران

پنج فیلم سینمایی اعم از «روزی در تونگ یانگ»، «آدم‌ربایی»، «آنفولانزا»، «دایره…

بازیگران کودک و نوجوان نمایش «دخترک کبریت‌فروش» معرفی شدند

همزمان با آغاز مراحل آماده‌سازی نمایش «دخترک کبریت‌فروش» به نویسندگی و کارگردانی…

دیدگاهتان را بنویسید