صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : بازگشت «هفت» به آنتن تلویزیون/ «اکران نوروزی» و ۲ فیلم روی پرده بررسی می‌شوند

بازگشت «هفت» به آنتن تلویزیون/ «اکران نوروزی» و ۲ فیلم روی پرده بررسی می‌شوند

جدیدترین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» با بررسی فیلم‌های «رها»، «عینک قرمز» و پرونده ویژه «اکران نوروزی» از ساعت ۲۲ در شبکه نمایش پخش می‌شود.

به گزارش رسیده، پس از ویژه‌ برنامه جشنواره فیلم فجر، جدیدترین قسمت از برنامه سینمایی «هفت»، روز جمعه ۲۲ فروردین ماه از ساعت ۲۲ به آنتن شبکه نمایش می‌رود. 

در این قسمت از برنامه دو میز سینمای ایران و یک میز پرونده ویژه برگزار می‌شود.

در یکی از میزهای سینمای ایران؛ جواد طوسی، آرش خوشخو و عباس جواهری فیلم سینمایی «رها» را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

در دیگر میز سینمای ایران نیز در حضور حسین مهکام، امیر قادری و رضا صدیق فیلم «عینک قرمز» را نقد می‌کنند.

همچنین پرونده ویژه این قسمت به «اکران نوروزی» اختصاص دارد که با حضور ابراهیم عامریان و هادی اسماعیلی برگزار می‌شود.

برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد حسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی جمعه شب‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

یک سفر عاطفی در میان روایت‌های پلیسی شبکه تهران

پنج فیلم سینمایی اعم از «روزی در تونگ یانگ»، «آدم‌ربایی»، «آنفولانزا»، «دایره…

بازیگران کودک و نوجوان نمایش «دخترک کبریت‌فروش» معرفی شدند

همزمان با آغاز مراحل آماده‌سازی نمایش «دخترک کبریت‌فروش» به نویسندگی و کارگردانی…

فروش ۳۱ میلیاردی سینما در هفته‌ای که گذشت

سینماهای سراسر کشور در هفته‌ای که گذشت در حالی میزبان بیش از…

دیدگاهتان را بنویسید