«فیدیبو» در بلک فرایدی امسال با رشد فروش، ورود کاربران جدید و استقبال از طرحهای اشتراکی مواجه شد.
به گزارش «وقت سینما» و به نقل از روابط عمومی «فیدیبو»، «فیدیبو» پلتفرم عرضه کتاب و محتواهای الکترونیک و صوتی، در جریان کمپین بلک فرایدی سال ۱۴۰۴ موفق شد فروش خود را نسبت به روزهای عادی پنج برابر افزایش دهد و در استقبال گسترده از طرحهای اشتراکی، رکورد جدیدی رقم بزند.
بر اساس آمار رسمی، فروش طرحهای اشتراکی «فیدیبو» در این دوره شش برابر روزهای عادی افزایش یافته و نشاندهنده تمایل کاربران به تجربه کاملتر و طولانی مدت خدمات این پلتفرم است.
آمار نشان میدهد ۲۵ درصد از افرادی که در این کمپین اشتراک خریدهاند، کاربران جدید هستند و ۷۵ درصد دیگر، کاربرانی هستند که پیش از این هم از خدمات و محصولات پلتفرم «فیدیبو» استفاده کرده بودند که با تخفیف ویژه بلکفرایدی، تجربه خرید و استفاده از «فیدیبو» را ارتقا و ادامه دادهاند.
این تجربه، نشانه اعتماد و رضایت مخاطبان و جذابیت ویژه پیشنهادها و تخفیفهای ارائه شده در این کمپین است.
کمپین ویژه «جمعه سیاه «فیدیبو»» با تخفیف ۹۰ درصد برای کتابها و ۸۰ درصد برای اشتراکها از چهارشنبه (۵ آذر ماه) فعال شده بود.
در این کمپین، مجموعهای بزرگ از کتابهای الکترونیک و صوتی با تخفیف تا ۹۰ درصد به مخاطبان ارائه شد. همچنین اشتراک فیدیپلاس با تخفیف تا ۸۰ درصد برای اشتراک یک ساله در اختیار علاقهمندان قرار گرفت.

