مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیامرسانهای داخلی در صورت درخواست، میتوانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.
به گزارش رسیده، مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره اقدامات حمایتی رسانه ملی از پیامرسانهای داخلی اعلام کرد: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آییننامه جدید تعرفههای خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاعرسانی عمومی گذاشته شده، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیامرسانهای داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.
برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیامرسانهای داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره کل تبلیغات بازرگانی سازمان صدا و سیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام شده در تعرفهگذاری و در انطباق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.
مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی همواره در حمایت از دانش و فناوری و تولیدات داخلی و بومی پیشگام بوده و به گواهی برنامههای متعدد و متنوع در شبکههای مختلف همواره به این موضوع مهم که از جایگاه ویژه در سند تحول سازمان برخوردار است پایبند بوده است.
فیروزی یادآور شد: به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیامرسانهای داخلی در سه سال گذشته همه شبکهها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام رسانها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شدهاند و ترویج و معرفی رایگان پیام رسانهای داخلی در برنامهها با اعلام نام و ویژند و لوگو همواره انجام شده است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه رسانه ملی همواره حامی پیامرسانهای داخلی و مطالبهگر تقویت تولید و دانش و فناوری بومی بوده، اعلام نمود سازمان صدا و سیما ضمن همکاری کامل با همه دستگاههای اجرایی و قانونگذاری که در این مسیر و در راستای اسناد بالادستی از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب، سیاستهای کلی، برنامه هفتم و مصوبات شورای عالی فضای مجازی تلاش میکنند، همچنان برای پیگیری و مطالبه رسانهای برای تحقق این اسناد، آماده است.