صفحه اصلی > تئاتر و فرهنگی و هنری و هنرمندان : شاهو رستمی، نمایش «قصاب» را در تئاتر شهر روی صحنه می‌برد

شاهو رستمی، نمایش «قصاب» را در تئاتر شهر روی صحنه می‌برد

نمایش «قصاب» با کارگردانی شاهو رستمی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «وقت سینما» و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش «قصاب» نوشته نیکلاس بی‌ـ‌یون، ترجمه مسعود قلایی با کارگردانی شاهو رستمی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۴ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

دراماتورژی این اثر بر عهده حامد مهراندیش و مدیر تولید آن کهرام تاراج است.

در خلاصه‌ای از این نمایش آمده است: «نمی‌دونم چرا وقتی فرار می‌کنن دل‌شون می‌خواد بیان کانادا…»

«جتسیمانی»، «کمیته نان»، «ورود اضطراری»، «در انتظار گودو»، «در انتظار گودو»، «مرزداران»، «بوف کور»، «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود»، «مائوزر» از جمله نمایش‌هایی است که شاهو رستمی در آن ایفای نقش کرده است و نمایش «قصاب» به‌ عنوان اولین تجربه کارگردانی‌اش به حساب می‌آید.

او در مجموعه‌های تلویزیونی «نوروز رنگی»، «از سرنوشت ۴», «رحیل», «مستوران ۲», «ذهنِ زیبا» و «آقای قصه‌گو» به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین در فیلم‌های سینمایی «زالاوا» و «کمدی انسانی» حضور داشته است.

وی سال گذشته برای بازی در فیلم کوتاه «تاکسیدرمیست» موفق به دریافت جایزه بازیگری اول از جشنواره نهال و جشنواره سوره شد.

بازیگران این نمایش و دیگر عوامل آن به‌زودی معرفی خواهند شد.

عکس: پویا باقری

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید