صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و سینما و فرهنگی و هنری و هنرمندان : در برنامه جدید؛ مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم به «هفت» می‌آید

در برنامه جدید؛ مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم به «هفت» می‌آید

جدیدترین قسمت از برنامه «هفت» به بررسی پرونده ویژه «روایت شهید؛ خانواده، فیلمساز» و فیلم‌‌ «سینما متروپل» و گفت‌وگوی ویژه با مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم اختصاص دارد.

به گزارش «وقت سینما» و به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت از برنامه سینمایی «هفت»، فردا شب (جمعه ۴ مهر ماه) از ساعت ۲۲ به صورت زنده به آنتن شبکه نمایش می‌رود. 

در میز سینمای ایران، امیر قادری و رامتین شهبازی فیلم سینمایی «سینما متروپل» را با حضور محمدعلی باشه‌آهنگر کارگردان فیلم نقد می‌کنند.

پرونده ویژه این قسمت از برنامه «روایت شهید؛ خانواده، فیلمساز» نام دارد و با حضور علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری برگزار می‌شود.

همچنین گفت‌وگوی ویژه این برنامه با حضور میثم زندی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم برگزار می‌شود.

برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی جمعه شب‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

با حضور چهره‌های فرهنگی، هنری و مسئولان کشور/ مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «چای قند پهلو» برگزار شد

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «چای قند پهلو» اثر فاطمه فقیه‌خراسانی…

«هنوز زنده‌ایم، داستان یک زلزله» روی صحنه می‌رود

حسین میرزامحمدی نمایشنامه «هنوز زنده‌ایم، داستان یک زلزله» را روی صحنه می‌آورد. …

«سرِ انقلاب» روی صحنه فیدیبو استیج رفت

اجرای جدیدی از نمایش «سرِ انقلاب» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی شفاعت…

دیدگاهتان را بنویسید