صفحه اصلی > رادیو و تلویزیون و فرهنگی و هنری و هنرمندان : تقویت همکاری شبکه آموزش و وزارت آموزش‌ و پرورش در آستانه هفته معلم

تقویت همکاری شبکه آموزش و وزارت آموزش‌ و پرورش در آستانه هفته معلم

در آستانه هفته معلم، دکتر محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش با حسين صادقی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش دیدار و بر توسعه همکاری‌های رسانه‌ای تأکید کرد.
به گزارش رسیده، در این نشست، وزارت آموزش و پرورش از نقش مؤثر شبکه آموزش در پوشش اخبار این وزارتخانه به‌ ویژه در بخش «۷۷ ثانیه» قدردانی کرد.
دکتر قاسمی گزارشی از برنامه‌های شبکه‌های آموزش و فعالیت‌های معاونت سیما به مناسبت «هفته معلم» ارائه کردند. ایشان بیان کردند که در این هفته تمامی شبکه‌های سیما برگزاری پویش «معلم خوب من» را در دستور کار دارند و همچنین شبکه آموزش ویژه ‌برنامه «معلم خوب من» را به مدت یک هفته روی آنتن خواهد آورد.
وي همچنین پیشنهاد داد در راستای ایجاد سنت حسنه قدردانی از معلمان، «زنگ سپاس معلم» در تمامی مدارس کشور به صدا در آید.
در ادامه، مدیر شبکه آموزش از روند تولیدات رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش بازدید کرد.
در این بازدید، جمعی از مدیران شبکه نیز حضور داشتند.

vaghte cinema

اخبار مرتبط

ماجرای «سه همدست» و «سرنوشت اسکندر» در شبکه تهران

چهار فیلم سینمایی و انیمیشن اعم از «کوچولوی خیال‌پرداز»، «سه همدست»، «همه…

کتاب صوتی «ستاره لیلا» از رادیوگوشه منتشر شد

نسخه شنیداری کتاب «ستاره لیلا» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد که نسخه فیزیکی آن…

«ماهی کوچولو» آماده نمایش و پخش جهانی شد

فیلم کوتاه «ماهی کوچولو» به کارگردانی گشین محمدیان، پس از پایان فیلم‌برداری،…

دیدگاهتان را بنویسید